Blir bara tröttare...

... var ju likom ganska trött när jag äntligen kom hem!! Tog det lilla lugna & började göra god mat!
Njöt av ensamhet & bläddrade i Amelia!
Satte mig här, vilket jag sett fram emot... då blir datorn seg! Så nu har jag givit den tid att "tänka" då har inte jag tid att sitta... Får aldrig blogga...
En väldigt trött tjej ska göra sig klar att sova på söta örat! Men jag återkommer, en piggare dag för både mig & datorn!

Förövrigt, min kamera håller på att svika mig... efter lördagens fall (?)
Godnatt alla söta!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hur mår din kamera? Min föll en gång, men sen mådde den bra igen =)

Vi hörs gums! PUSS

Postat av: Sessan

Aj fan, men du har väl garanti på den?? För den ska ju tåla sånt! Fast du kanske inte behöver säga att du drämde den i backen...(inte för att du gjorde det) men att den kanske föll lite grann!

Lisa fick ut en ny kamera när hennes pojkvän tappade den, så hela kameran dog.

2008-04-09 @ 13:14:59
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback