Absolut myskväll

Kom hem från en blöt tur på stan ganska nyligen! shoppat strumpor, munkjacka, middag & hyrt film!
Varför ska det vara dåligt, eller siså där väder på helger för??

Jag tänkte ha filmmaraton ikväll, nu när jag kan njuta & vara ensam hemma!
Det är ganska skönt i bland, & efter en vacka som varit känns det så skönt att unna sig det!
Jag tycker om att laga mat, men har faktiskt valt att köpa viktväktarnas micromat! Ville inte alls laga mat i dag, så jag hittade en praktiskt lösning!
Har precis duschat & tagit på mig mysiga kläder, så det är bara att köra igång med filmtime- längtar!
Två filmer som jag valt ut efter min smak i första hand & i andra hand för att det är filmer jag garanterat får se själv!
Förövrigt beställer vi gemensamma filmer på lovefilm 

Vad ska du hitta på denna lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback