50/60 talsfesten

partade med dagisföräldrar & 2 kollegor...
Alla hade gott in för modet till hög procent!

Kan bara säga att det var en lyckad fest! Allt var tänkt enligt temat & det var ordnat underbart!
Vi samlades, delades in i lag & fick uppgifter! Sedan skulle vi plötsligt åka buss, en jättefint bevarad buss från ´65... till hmm, vart ska vi?? Aha, vi ska till Snoddas (ett hamburgehak i Linköping).. hmm helt onyttigt men gott!!
Vi åt & svarade på Quis om 50-60 tal! Jag ringde upp Oskar för att fuska ;) Men blev avlyssnad...

Sedan åkte vi vidare tillbaka till Ekängen & då skulle vi cykla (men jag gick men några få andra) till dagis/mitt jobb Där var rikltiga festen! åh då menar jag fest!! Mera tävligt... cykelrace men barncyklar!!
Har väldigt ont i rumpan + blåmärken... såå kul jag hade!!

wunderbaum, gamla bilnummerplåtar, Vargtass, grogg, kladdkaka, vin, musik, korvhörna...etc.

Taxi hem... kl. 3 var jag hemma!! Somnade väldigt sött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback