Sov morgon

... som jag inte tog vara på! Typiskt mig att vara uppe längre bara för att...
Idag ska vi ha Studiedag & börjar förmiddagen med fortbildning om utomhuspegagogik!! Det ska bli väldigt intressant & framför allt roligt!!! Men känner mig trött redan nu, hur i hela friden ska detta gå!

Mina senste veckor har varit trevliga!
Förra helgenÅkte till stockholm, var hos Sofia på fredagkvällen & hade tjejsnack!
Gjorde stan själv på lördagen, gick under namnet  "Halta Lotta", hittade några fynd i form av kläder & "viktiga" saker! Drack en caffé latte i väntan på sällskap som aldrig kom, i stället fick jag roa mig med en duva som traskade omkring på caféet!
Fredrik kom på eftermiddagen, åh då var det dags att åka på 30 års kalas! Det var trevligt... men som vanligt åkte vi vidare till Nyköping (varför, fråga mig inte) för att se Backyard Babies! En låt var värd att höra!
Det Bästa med kvällen var ju att det var lotsens sista kväll, så på sätt var det härlig stämmning!!
Dagen efter var FF så vi myste med friidrott på tv & lite extra sömn!

Träffade Sara på en snabb fika.... för snabb!!!
Nu i helgen var syster här...efter sina 2 veckor på nya boendet var det dags att komma till oss för att vila upp sig!
Vi gick på stan, åt tacomiddag, var på Ikea/ikano, vi flummade & var precis som systrar!!!
På söndagen vcar vi i vadstena, fikade & hjälpte lillstrumpa med sitt rum! Träffade även pojken Hilding! *blink*

Nu ska jag leva vardagsliv, ta mig till jobbet!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback