Nyheter

Skulle sååå väldigt gärna vilja höra mer gjädjetjut från mina vänner
Att man ringer mig & berättar, "Vi ska ha bebis eller jag har blivit sambo!"
känner mig lite små kinkig att man får veta via skvaller eller såå mycket senare!  Undra om det finns fler som känner så? Kanske är jag sånn...? Lite?
Blir i alla fall glad när mina vänner har nyheter att berätta ;)

Idag har vi haft superskoj på vår mini utbildningsdag.... massa roliga lekar med oss vuxna inga barn alls!
Halva dagen fick vi prova på utomhus aktiviteter & andra halvan satt vi med tråkpapper! lite små sömniga i slutet var vi alla!
Jag kan garantera att jag kommer att sova sött i kväll!

Nu ska jag laga mat, plocka undan lite & det sista jag ska göra är att se "gilmore girls" innan tandborstningen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback