Mitt Helg Mys:

självklart började min Fredag med att sluta tidigt! Gia ringde för att kolla min hälsa, gulligt,  men jag mår fint igen! ;)
Men ändågick hem för att krypa ner i sängen för en energigivande skönhetssömn! Enbart trött...
Sedan blev det en afton med Sara:

Vi började med att gå runt, runt, efter ett ställe att äta gott på, åh resultatet av det blev Grekiskt!! Hmm njuta....
Där diskuterade vi om Kronprinsessan ska bli kung i stället för drottning & när andra världs kriget började! 
Maten vi åt var perfekt, skagen toast till förrätt & grillspett med tzatziki sååå väldig gott!!
Efter middag & historie snack! (Jaa, jag vet) + givetvis betalning gick vi vidare till Platå...
Det var faktiskt riktigt bra att ta ett stopp där med ett glas good drink!
Jag beställde av en engelsktalade bartender... passionfruit end one whit strawberry! Hmm mumma... Njuta Mera!!
Vi hade också paketöppning för födelsebarnet, som fyllde för läänge läänge sedan!!! Undra om hon gick hem för att lära sig som sig själv! Tolka hur du vill. men tolka rätt!! :)
Vidare till BK för ny Drink. pysssst....

Bästa Kvällen på Länge, längtar tillbaka...



Lördagen: stan besök, Ikea besök, lunch borta,  städa hemma. middag hemma & sedan Bio på biogrefen! Bristande Bevis såg vi...

Söndag: Trötta familjen, städa, lite sjuka, middag borta,  Ikano/ikea/coop/ ICAMaxi- besök, gott fika & film men jag sömnade

Måndag: Efter en låång dag på jobbet kom jag hem till mysmiddag med Fläskfilé, klyftpotäter & hemmasås!
Vet ni vad vi drack? Rött vin, en måndag kväll... romantsikt!!



Älskar mr. underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback