Längtar

...till en hel del just nu!!


image338

Har massa olika saker inplanerade just nu... boka tågbiljetter är min nya vardag! 
Nä, inte riktigt men nästan en enkelbiljett för två är bokad... men fler ska det bli! Har planerat en överraskningsresa till första advent! Den är delvis fixad!
Det ska bli mysigt, men det hänger på en skörtråd nämligen det viktigaste, Ledigheten från jobbet!
Hemligheter tycker jag om, så länge inte Fredrik räknar ut överraskningen...!!
Jag vill ge ledtrådar, men han räknar ju alltid ut! Så nu har jag inte sagt något...

Födelsedagsfirade nästa torsdag 25 oktober, Fredrik fyller 33 år & fredagen den 2 november ska vi fira med familjen!

Halloweenfest
blir det den 3 november
Utklädnad: ängel
En fest som har varit planerad i flera månader verkar det som! Sånt gillar jag...

Uppsalaresa till barndomsvännen Annelie som jag inte träffat sedan förra sommaren!! Då hade vi kvällsmys tillsammans med "gamla" gänget!
Nu är det verkligen time för hel-helg tillsammans i Uppsala! Annelie har pluggat där sedan förra hösten så nu ska jag ta modet till fånga & resa dit!! Gillar uppsala, tror jag!

Om inte allt för länge ska jag till min vän Sofie i Fagersta där hon lever samboliv med Alex! Det ska bli såå väldigt skoj att komma hälsa på i deras lya! Soffans "första" riktiga hem i vuxenlivet, eller?
Det är ju bäst att man passa på att åka till de nu innan de flyttar utomlands! Annars kommer jag sakna tjejerna så förskräkligt!
Såå vi ska bara bestämma ett datum...
Ida vännen, följer du med??  klart du gör ;)

Man ser ju också fram emot Julen & nyår, men det tar vi sedan åh Födelsedag & Alla hjärtansdag längtar man till redan!

New York blir det till sommaren!! Tillsammars med Sofia & Mattias är det "planerat"! Inte några detaljer, men åka ska vi!! Då måste jag ju spara pengar! Hur ska det gå? 

Mellan allt detta kanske man kan hinna med en fika träff med någon eller några!?

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad räknas som vuxenliv?!

2007-10-18 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback