ensammast!

Känns det som, men det vet jag ju att jag inte är! Bara just nu fysiskt i mitt tomma hem!
Älskling är borta nu i kväll åh vill ha honom... här & nu!

Jag vill verkligen inte vara ensam just nu! Men måste stå ut i några timmar till!! Har ringt några av mina vänner & tagit deras tid, vilket jag behövde! Man känns som man skulle behöva ringa oftare när man inte känner sig ensammast! Sofie min vän, jag hade ikke lust att snakke med telefonsvararen din!
Behöver nog sysselsätta mig med diskning eller något annat givande! ;)

Har världens bästa vänner! De finns för mig! Tusen tack!

image337
En ros till mina vänner 

Kommentarer
Postat av: Soff

Åh... jag var i väg och simmade hela gårdagskvällen... Så det var du som hade ringt på hemtelefonen? Vi trodde det var någon försäljare?! haha! :) Vi får höras en bit in i nästa vecka istället, när jag jobbat i fatt med mina läxor... Ha en fin helg vännen! KRAMA!

2007-10-12 @ 13:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback