Dagens händelser

vet ju inte riktigt i detalj vad som händer, men har ett schema! Ska rensa bland mina pyssel saker & sedan ändra några inredningsdetaljer!
Efter det ska jag hälsa på en vän jag nog inte träffat på ett år eller något?
Det var februari lyckades jag läsa mig till! Träffade henne på Ikano för någon månad sedan, men då hade vi båda brottomt!
Men idag ska vi ses en stund i alla fall! Ska bli jätteroligt!
Vi har ju en gemensam hobby, foto! Kanske hittar mer gemensamt idag!?

Ikväll ska jag vara barnvakt åt 2 härliga killar! Ser fram emot det massa, speciellt att jag ska kika på min vänner DVD! Samma som jag hyrde i sommar fast aldrig hann se klart! ;)

Nu ska jag ordna med mina jätteförvaringslådor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback