♥ Sweet sixteen!!

image314


Marielle fyllde 16 år förra onsdagen! Det firade vi självklart tillsammans, systeryster, jag & Fredrik!
Det har inte hänt så ofta, men nu var det dags tyckte jag! 

Marielle, Jag & Fredrik åt middag på KIKKObar! Det var som vanligt väldigt gott & dessutom myisgt att sitta där tillsammans vi tre!
Klockan tickade i väg & Marielle vän Maja kom till kikko för att följa med oss hem på fika!



Det blev cider, kaffe, kärleksmums & "prinstårta"

 


 

Under tisdagen kvaddade jag en tårta & det blev massa onödiga inköp av tårtbottnar! Blev mer & mer trötter... tur att man slutar tidigt på onsdagar!!  Åh, tårta blev det & ett supermysigt dukat höstbord!! Fredrik bakade en supergod chokladkaka- Kärleksmums (enligt mitt ordförråd)!!

Självklart sjöng vi för Marielle!! Otroooligt vackert!!
Under fikat hände det bästa av allt, för marielles del- Paketöppning!
Från olika familjemedlemmar hade hon fått bibel på engelska, pengar till födelsedagsmiddag, neccesär, smink, parfym & pengar till en kappa!
Från mig & Fredrik, Smycken & presentkort från FaceSTOCKHOLM + bidragspengar till kappan! 
Maja gav henne en vänskaps-mugg & lite smått åh gott!

Det blev en mysig kväll, men tyvärr blev det dags att sova sängen för Susanne för det var ju bara en vanlig onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback