Mitt helg mys i uppsala

Har inte haft tid att skriva om min helg i uppsala hos min barndomsvän Annelie
Så här kommer bilder om förra helgen i uppsala
Jag hade det jättebra hela helgen som var mycket lugn.. vi gick på stan, åt god mat, tittade på bilder, pratade & gick söndagspromenad
Tyckte om Uppsala massor, så trevlig, gullig & mysig... gillar affärerna & trevliga inredningsbutiker!
Jag köpte lite smått till hemmet & en ullkappa!

En bild säger mer än 1000 ord, så nu blir det många "ord"




Kycklingrätt och till efterrätt chokladpudding med vaniljkräm



Kommentarer
Postat av: Oskar

är inte det där hon som körde oss upp till den där festen på berget när sange och jag hälsade på dig i Sollefteå?

2007-11-07 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback