Helgmys:

Åkte ner till vännerna & blev helgsjuk!!
På Fredagen mådde jag si såå där, urdåligt!! Men jag överlevde, sov massa efter jobbet & blev hämtad på jobbet!
Åt en mycket långsam middag på MAX & somnade sedan i Alex & soffans bil!!
Ganska sent var i framme hos ida & Oskar vännen...
Suss sov igen... fram till att lilla Wilmer vaknade lördagsmorgonen!

image373


I wilmers rum fanns pingu & pinga, massa bilar som Wilmer kunde alla märken på...
Vi stack för att grilla i en mysig trollig skog... ett härligt gäng på 3 tjejer & ett litet charmtroll!!
Det var festis, korv, pizzakorv, bröd & marsmellows som det mumsades på i skogen!

Sov i bilen, vänner handlade mat, hemma igen åt vi mat igen, myste, dansade/spelade spel & fick feber...
sedan sov jag i mängder igen i allt Liv & Rörelse
Söndag, vaknade ganska utvilad & med bättre matlust (kan den försvinna på mig!?)
Vi åt frukost, lekte med wilmer & kollade på foton från norge-tiden!
Åkte sedan till Max & (harkel) McDonalds för att äta & fika!

Efter en toppen helg med världens bästa (TACK för allt) åkte vi hem, norrut!
Sov bara lite på vägen....

Det var mitt "sista" helgäventyr på 2 veckor i alla fall, sedan blir det hemlig resa!!
Väl hemma hade vi besök- fortfarande!! Ångest...
Somnade i min säng evigheter senare.... det var värst vad en av 2 männsiskor kan hålla mig vaken!
Vaknade genom förkyld (var halvmagsjuk i helgen) & arg för att aldrig få vara frisk...

så nu ska jag ta igen lite sömn, godnatt!!
Orkar inte titta till stavningen...

Natti...

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ta hand om dig vännen! =) Snart är det jul.. vad ska ni göra då, är det då ni ska på den där hemliga resan??!! Jag börjar få julångest, julklappar! Ja, Meryems blir väl en aning stoor, då hon önskar sig bara saker som inte går att slå in som present haha...
hoppas vi ses snart! Puss och kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback