underbara naturbilder

Mina bilder från helgens promenader, cykeltur  och från Ekängen (där jag har mitt jobb, just nu)
Bilderna är tagna med jobbkameran, älskar den mer än den vi har....


                                           ek?ngen blommor
                                                                     tr?
                                                             tr?dg?rdsf?rening tr?dg?rdsf?rening                                                tr?

Påvägen hem från Ekängen, blommor som barnen plockade till mig, en nyckelpiga, Trädgårdsföreningen. trädet utanför vårt köksfönster & träd vid Kinda kanal

I helgen har jag bara (nästan) gjort rätt för mig! Igår var jag på jobbet med föräldrar & kollegor hela 3 timmar!
Det var ganska roligt att jobba, städa & fixa med förräldrarna!! Jag fick ju agera minichef!
Nu börjar hemmet bli klart, Fredrik har kämpat sååå bra nu sista dagarna!! Det ser jättefint ut! Det jobbigaste är över & nu är det inredningen som gäller! Känns toppen...
NU är det dags att förbereda en ny jobb dag... Ha en fin dag!



puss & kram


 


Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja, visst är den såååå Sessan! Jag bara längtar! Hoppas den inte är typ slut eller nåt, fan va arg jag skulle bli då! Nu tänker jag skicka ett sms till dig. Puss

Postat av: Sessan

Men gumman! Varför skriver du inte? (Börjar jag bli tjatig nu, haha). Jag har jobb, skola, träning, viktklubb... du borde åtminstone ha lite mer tid än mig??

2007-05-08 @ 14:04:16
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Zara

Hej vännen! Vilka fina kort.. längtar till sommaren när man ser dom! Ses på fredag då! Puss Sara

2007-05-09 @ 10:44:41
Postat av: Krizza

Vilka fina bilder,,,,

2007-05-09 @ 15:55:55
URL: http://ladymystery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback