TiD

... jag har ingen aning om vart min tid försvinner! Den finns bara inte... jag tycker man stressar som en liten hmm myra (?) Men står ändå still!
Känner att jag önskar att jag kunde ta hand om mig själv & den lilla tid man faktsikt  har! Det går sååå väldigt fort! 
Tro det eller ej, men jag har en del idéer, drömmar & livserfarenhet... men är en av världens sämsta på att planenar & organisera mitt liv...

Hmm jag måste värdera på någevis i tid att jag kanske slutar mitt jobb med alla fina & underbara barn snart...
Jag börjar tro lite väl stark på att jag inte får stanna till hösten!!! Tår i lilla ögat blir det då...

Tid skulle man ha mer av.. ett dygn skulle vara en evighet på ett positivt sett... samtigigt längtar man såå väldigt massa!
Helgen till exempel, det lutar åt att jag ska åka till kolmården med ett gäng fotonissar... det känns så underbart
samtidigt så ska jag vara missevakt & även barnvakt under helgen!! (pengar till min framtida kamera)

Nästa helg är jag ledig torsdag till söndag! Kan det bli bättre? Fredagen är det makeupstore dag (sorry är inte frälst än av deras smink) Lördagen: Då kommer ett härlig kärleks par & hela helgen går åt till att ha mysigt !

sista helgen i maj, hmm kanske blir det fest då?

Skåååne resa med älsklingstjejerna från Norgetiden!! Det går inte låta bli att längta i hjäl sig!! Love....
Måste resa med tåget tidigt från skåne.... typsikt!!!!

Några sköna citat:
-Jeg älsker deg sååå vidunderlig
-Jeg ser ljuset Jonathan
-Du kan stelle en stol på oss (du kan lita på oss)
-Nå må du stige opp (nu måste du kliva upp ur sängen)

Jag kan söka upp flera galenskaper.... i ord!

image164 image165
Vänner våren 2oo3


2 juni 30 årsfest a´la´ Suntrip i Stockholm Det ska bli såå himla roligt... Jag åh snobbarna :)

Examens & 27 årskalas ska vi på den 9 juni & vi hoppas + tror på ett härligt sällskap!!

Hmm kanske blir det Hultsfred också.... Vad är en festival? såå lät jag nästan i telefonen när jag pratade med fredrik!

Massa underbart trevliga saker att se fram emot!

Fotokompisar I Linköping Med omnejd (FILM)
Igår var jag på mitt livs första fototräff med ett gäng härliga människor i blandade åldrar... 
Vi pratade om silikon, olika platser, barn, att inte bo i ekängen, (bostadsområdet  som ja jobbar i)! Det var supertrevligt!  Så nu känns jag mig som riktog medlem i intresseklubben FILM på fotosidan
Jag känner verkligen hur mycket jag måste åka med till Kolmården på lördag! Jag måste....

Tittade på kamera iidag, lever i fantasivärld!! Såå nu ska jag drömma om mina fantasier....

                   

Go´natt vänner & läsare
                            puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback