blogglivet

Hmm, funderar på hur jag ska någonsin lära mig att ta för vana att blogga...

NU kanske det låter som jag inte vill, men det är ju det jag vill men...

Saknar kommentarer, så jag kan inspireras att fortsätta skriva till er i stora världen!


Jag har verkligen tänkt att skriva om mitt hem & det ska jag lovar för den intresserade!

Det finns inredningsbilder att blogga, åh de ska jag, lovar för dig som vill se dom!

Allvarligt så skulle jag verkligen vilja göra en blogg som intresserar!

Jag vill skriva om foto & inredning så jag får publik som själva är intresserade av samma sak!

Jag tror att om jag hade många som läste min blogg så hade jag haft lösningen på den efterlysning som jag gjorde efter gamla vänner... Men det är dags att leta vidare...

I helgen var jag tillsammans med två fotonissar med världens största objektiv på Kolmårdens Djurpark!

Tänkte ladda upp lite bilder från lördagens äventyr


                                                 Kolmårdens Djurpark 2oo7
                             image172 image173

                                              image171


Kommentarer
Postat av: Sessan

Du måste ju först gå in på Arkiv - bilder och sedan klicka på en bild och sedan ÄNDRA och längst ner ser du att man kan välja kategori! Tack för en trevlig dag igår! även om det blev lite fel. Puss!

Postat av: Sessan

Paniken har lagt sig! Har fått lite ögongodis från Juicy Couture, då känns allting bättre igen! Får fråga boken om vägledning senare... Puss

2007-05-15 @ 20:18:02
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sessan

Fniss fniss...

2007-05-15 @ 20:51:50
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sessan

Fniss fniss... ska vi ha en göra-om-blogg-kväll snart?

2007-05-15 @ 20:52:11
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sessan

Vilket då? Dikten? Haha, den skrev jag för flera flera år sedan... min Prins påminde mig om den bara... skrev den till honom!

2007-05-15 @ 21:03:14
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback