Avresa 3o maj 2oo7

image188
Whiii...
i morgon börjar min sköna ledighet med resa upp till Nyköping!
Där ska jag ha mysigt med vänner & bara vara... kolla in stadens nyheter & äta gott
På torsdagen ska jag titta förbi mitt gamla jobb Ekorrens Förskola, kanske få chans att mysa med mina gamla underbara barn & självklart goa kollegor!
Känns lite nervöst att åka dit, var så länge sedan i dags ljus!

Tillsammans drar jag & Carmen vidare till norrköping! Där slutar vår gemensamma rese söder ut... men vi ska båda till Skåne! Jaja... kanske finner jag en ny reskompis!?
Tycker om att åka tåg, mysfaktor!!

Vid kl 14.00 (cirka) är jag i Hässleholm! Där vännen Ida, Oskar & Wilmer bor! Men inte ska jag träffa de först, det blir nog min söta Dorro! Vi får ta hand om varandra en stund... kanske shopping eller ett café besök? Åh, kanske båda!
Under eftermiddagen/ kvällen blir vi alla Norge -Vänner samlade Mini, Maxi,Dorro & Me!
Vem vet vilka äventyr det blir då!
Jag är ju med de bästa vännerna, så det ska väl lösa sig...
Det verkar bra planerat, såå det finns mycket att se fram emot! Spicker av längtan...
Det är bara mitt nöjes liv som är lite oplanerat!!
En heldag i skåne får jag njuta av tillsammans med mina kära! Min heldag heter Fredag....
Nyfiken på att umgås med Wilmer också, som blivit stora killen....

Tidigt på lördag morgon går mitt tåg! Mot stockholm, där ska det hända massa trevligt också!
Gå till frisör & Shopping tillsammans med älskling åh vänner!
"Allt" detta innan den stora 30 + 30 årsfesten! Fredriks bror är ett av födelsedagsbarnen....

Nya Kameran ska packas ner varsamt! Tycker om...
Den har mycket att bevisa, bevisa att det inte var ett impulsköp!
Tandborste & annat, (sommar)kläder/ skor, ny bok, smink, underklädfer, smycken, pengar, mobil, biljetter, foton från höst äventyr...  allt ska med + lite till!!

Övriga Fakta:
Vännen Sara jobbade på "mitt" dagis idag! Barnen trivs med henne & jag trivs desstu mer... 
Glad att jag har älskling  & mina vänner
Ny Kamera
 ägare (nämde jag dé) & den gamla ska läggas på hyllan enligt experter
Opackad väska, men en minnes lista
äventyr med jobbet på måndag
Food & Bar idag- smaskens!
Världens tröttaste ska sova



                                                             Godnatt
                                                                puss & kram





 


Kommentarer
Postat av: Sessan

Impulsköp, du behöver väl ändå en! Jag då?? Jag är väl praktexempel på impulsköp... tihi! klagar dem på dig, så säger du att Sessan köpte ett par brills för samma pris, då brukar de vara tysta! Fniss fniss. ha det roligt på resan nu. Ses! Miss you already!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback