Aldrig mer...

.... trädgårdföreningen utan kamera!
Gick en skön promenad på fredag morgon ner till trädgårdsföreningen! Vädret ver helt perfekt för en morgonpromenad i maj!
Blommorna hade slagit ut & ekorrar sprang & lekte! Det var Ekorrarna jag önskat att jag fångat på bild! 3 st jagade varandra runt runt i ett träd!!! Såå fina....
Idag tog jag en ny promenad innan frukost, mer fantastiksa växter & en ekorre som satt lungt åh tittade på mig... då hade jag kamera men redan slut på batteri! Åh typiskt....

På förmiddagen åkte jag ut till Tornby för att shoppa skor & tavelramar på ikea!
Jag har bastat i dag också, det ingick i bussbiljettpriset!
När jag kom hem fick jag se en fasanfull syn.... ett blåöga eller en fin smutsfläck över ögat! Från mina oerhört rena solglasögon! Tur att jag bara visade mig bland folk på kiosken... Undra om någon sagt något om jag hade sett ut såå på tornby?? hihi

Bilderna som jag tog idag var från jobbets kamera... bilderna får laddas upp senare!!

Nu har jag lovat hjälpa till i vårt hem...

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hoppas allt är bra med dej!! Längtar till vi ses!!
Stor kram

2007-05-06 @ 11:19:02
Postat av: Sessan

Heeej gumman! Va mysigt med promenad, jag har tränat idag =) Ååh, jag är sååå glad nu. Vet du vad jag har beställt nu? Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback