Välkommen Vår

Det känns så underbart, jag har verkligen längtat!
Solen skiner på förmiddagarna & snön smälter som snö ska... Just i kväll har det varit lite väl blött, men äh våren är ju på väg till oss!! 
I söndags var vi på en kort promenad i solen innan vi tog en fika på stan tillsammans!! 
Det var super skönt att traska omkring stångån!! Jag njöt...
Vi var & kikade på sällskaps spel för 2+, men vi hittade inget! Förslag??
Hemma igen blev det Yatzy, Det var skoj! Jag vann båda gångerna!

Under veckan har solen varit framme & värmt våra ansikten på jobbet!
Hmm allt blir så mycket lättare!!
Snart är det dags dör en fotopromenad med Maria.. eller hur? Det ska bli några toppen bilder, jag ska visa er!!

Var med Gia igår på café! Vi pratade om allt mellan himmel & jord, hehe!!
Tror du att vi vågar komma tillbaka!!!??

Livet känns lite lättare nu!!

Ikea gjorde livet lite lättare också, nu har de kompletterande sakerna till vår garderob kommit... Inu kan jag städa bland mina kläder... Nu blev helgen bokad!
Underbart!!

Nu ska jag njuta av resten av kvällen!!

Fick ett fint meddelande idag:
Ställ dig upp och ge dig en jättekram,
så kan du skryta om att
du kramat det finaste som finns :)

Så fint!

Ha en trevlig helg!

                   



                                       puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Haha!! De kanske har glömt vad vi sa! Shiit pommes va man pratar högt ibland! Boooooobisar! Lol... lika roligt som S nya boobs. Synd att vi inte han träffas idag! Jag har varit en virrpanna idag om inte annat, kanske lika bra haha... Ska sussa nu! Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback