obehagligt

fick en obehaglig känsla i morse när jag läste går dagens lokala tidning på bussen
Jag läste om mordet på Mohamed i Oslo & fick en känsla av att jag träffat honom på X-ray när jag "jobbade" där! 
Han var en god vän till de jag kände väl på klubben & han var väldigt engagerad i ungdommar!!
Nu i eftermiddag söker jag på internet & självklart fick jag min jobbiga känsla bekräftad & allt känns genast overkligt! 
Tillsammans med hans bror "Benny" hade de dansgruppen DancingYouth som jag sminkade inför deras uppvisningar/ shower!
Jag kände han inte, men vi har pratat & hälsat! Så just nu tänker jag på mina gamla vänner i Oslo & hans familj!

Nu är det snart dags för mig att åka ner på stan tillsammans med Gia  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback