Regn, regn...

Äntligen vått i gräset... kanske svårt att tro...
Men vad jag har längtat, kanske jag kan låta bli att vara allergisk för ett litet tag! Ganska komiskt att jag skrivit tidigare:  "är nog ingen.. regnmänniska"! Jaja...
Fast nåste tillägga att ljudet är ju mysigt att sömna till, om man slipper det resterande natt!
Min kärlek åkt till Hultsfred, saknar redan... men jag erkänna att det känns fint att vara för sig själv för ett tag- några dagar!
Ska under tiden mysa med en kille som heter Nils... en jättemysigfilur som är ganska hårig av sig!! Så otroligt söt...

Ska vara kattvakt f.r.o.m Lördag -Torsdag...
+ söndag - måndag till Gias katt Misse
sedan är det midsommar! Tänka sig...
Jag tror faktiskt Fredrik & jag har betsämt oss för vad vi ska göra! Undra om erbjudandet gäller!? Ska ta reda på det...

Hmm... klockan ÄR visst ganska mycket! Kanske lyckas bättra mig i bloggandet under ensamma tider :)
NU, Ska lilla ja´ krypa ner i sängen.... lyssna på regnet!

22.24 uppdatarde jag första gången
22.51 är klockan nu, jag skriver inte sååå långsamt det bara blev såå...


                                            puss & kram

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Kul att hitta en till norrlänning i Linköping. Jag är någorlunda likasinnad... :)
Ha en bra dag! / Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback