Kärlek på årsdag, Fest, arbetslös...

Nationaldagen, 6 juni det var inte bara 2oo7 nationaldag, det var också vår årsdag! En perfekt dag att fira på...
Vi gick ner till Stångån, jag hade i hemlighet ordnat lunch! Vädret var helt underbart....
Tortillarullar med kycklingröra & Grönsaker, ost, kex, rosévin... men inga jordgubbar (letade på affärer & torg)
 
Älskar dig...


Den 9 juni: Fest på en gård, någonstans i Valdemarsvik! Mysigt gäng, otroooligt gott buffébord & dricka... Vi hade minnsann tur med vädret! Det var vännen Elenors Examens & födelsedagskalas! Det var super lyckat att ha ett helt hus att övernatta i & att man kunde leva om helt fritt... det kom lite fria ord ur folk... Hmmm...  Fredrik kallades för Shakespears. vi fick skriva i hemma gjorda "BIBELN" & läsa för att förvånas!
Huset var lite speciellt att sova i.. hörde jag en mus? Dagen efter, lat, mysig & lugn...

 




Under juni månad: Kattvakt åt 3 katter, Nils, Maja & Misse! Några mysigare än andra!
Känt allergi såå man nästan blir upprörd... Är ju inte snyggast på stan direkt! Men redan nu börjar det bli bättre...

14 - 17 Juni var hemma ensam i lägenheten! Kändes som jag bodde i ensamheten...
Då blev det städning, promenad på stan, vänner/friends i mängder, lite tårar (pga. vänner), telefonprat med Fredrik,  resade papper, databilder, fikade/lunchade med Gia, hamnade på filmvisning hos Sara & Milad....
söndag: Vaknade i panik 8.30 för att nyckeln sattes i dörren.. Fredrik? NU? Heeej älskling...

Onsdag... dags att söka nytt jobb.... hjärtesorg... saknar mina barn redan! Ska jobba 1 vecka till.... 1 vecka..!!
Fick inte förlängt på mitt jobb, typsikt! Mina nya titel: Arbetssökande
Åkte till Tornby i stället, var där åh njöt av eftermiddagen... handlade ett linne + gelemask för ögonen!
Stooor handlade på Willys, potatis & Milda... Gratis potatis...

Milda 7,98 och potatis 0,21, betalade hela 8 kronor

Torsdag: Mini midsommar på dagis med alla barn, runt stången i regn... de små tyckte vi var lite små galna när vi hoppade runt som små grodor... Men när vi fick marängsvich med jordgubbar försvann deras söta chock! Såå roliga....

Vi hämtade hyrbilen med lite hjälp... vi skulle ju till skåne!

Under kvällen blev allt jobbigt, jag kunde inte sluta tänka (se inlägget innan)
Det slutade med en promenad i trädgårdföreningen, behövde det!
 
Om midsommar blir det om senare... vi ska vidare till Nyköping snart...
De hände något väldigt oplanerat... men något som vill alla vet skulle hända i framtiden... någongång! 
(nu måste ida & oskar kommentera)
Forsättning följer....

Älskar mina vänner, hoppas ni tog hand om er i helgen...
Några av mina bästa tog jag hand om, eller dom mig...


puss & kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra jobbat tjejen!!
Och kul att ni kom :)

Postat av: Sessan

Hej Sötnos! Här var det UPPDATERING! tihi... tråkigt med jobbet, ska hålla utkik åt dig efter jobb. På Sisters ute på Ikano kanske söker folk, då Melissa har slutat där nu! Hoppas du har haft det bra nu till helgen och allt! Vi ses snart igen.. vill vill! Puss Puss

2007-06-24 @ 19:50:37
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sessan

Vem är "Stooor"??? Pik Pik... =)

2007-06-24 @ 21:04:48
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Oskar

Nå... vad var det jag sa? hehe...
Kul att ses igen. Ha det bra.
Kram

2007-06-24 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback