Härliga sommar...

Jag bara njuter, allt känns toppen!! Det är underbart att leva livet nu!!
Älskar min hjärtevän & livet vi har tillsammans...
Inser att jag inte är en vintermännsika, lite regn heller.... Har verkligen förstått hur vädret påverkar hela mig- min Själ!!!

Alla vackra människor har kommit ur vinteride & sååå underbart att titta på sommaroutfiten!

Kom hem från stan med sommardoftande drycker & kroppsvård!

Ska om några få timmar stortrivas på en av sommarens härliga fester!
Dags att göra sig fin.... det blev ingen ny favoritklänning från sisters! den får snällt vänta på mig! Hmm, suck!!
Men men det ska väl gå åh ordna i alla fall... hihi

Sara vännen! Sakar dig & jag tycker att du ska börja skriva lite blogg!!
Sofie med...plus mina söta norrlandsvänner, vill ju veta vad ni har för er!

Ha en alldelses underbar fortsatt helg!
Soliga hälsningar



                                        puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho vännen!
Nu är jag hemma igen :)
Har saknat dig ska du veta, ringer i morgon så får vi ses över en fika eller nått i det blå.
Pussssssssss på dig!

2007-06-10 @ 22:13:36
Postat av: Sessan

Heeej! Åh, så duktig du är som har låtit bli att köpa klänningen! Jag har oxå varit duktig, köpte aldrig klänningen. Det var nåt med den som inte var heelt perfekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback