60 årsjubileum

2 juni 2oo7...dags för en Fest som VI verkligen sett fram emot!
En Födelsedagsfest för NIckes (min svåger) och hans vän Björn! 30 år blir barndomsvännerna under år 2oo7
Sommarklädda människor, presenter, skumpa & tisseltassel (platsen var fortfarande hemlig)
Vi börjar gå den 10 min korta promenaden....
Temat var SunTrip & när vi närmade oss den perfekta "lokalen" får vi höra signaturmelodin till Sällskapsresan!
Vi skulle hålla till på ThaiBoat, Det var stämmning på topp & härligt väder!
Vi fick en fördrtink & sedan var det dags att sätta sig till bords!
   



 
Efter den goda maten, tal till Björn & Nicke såå ska vi plötsligt gå! Till en Buss som står & väntar på oss... hihi en abonnerad buss.... som tar oss vingliga människor till Cafe Opera!  Där blev det dans & dyra drinkar!
Tack Nicke & Björn för festen...  NIcke du är såå roligt!
Efter blir det mat på Mcdonals & där träffar jag Emma B., eller hon träffar mig... Världen är liten, eller Stockholm är kanske inte så stort som man tror! Emma gamla klasskompisen.... riktigt kul!


puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback