Syster till Vadstena

Åh jag är så glad att hon tacka jag till vadstena gymnasium!! Nu kommer vi nära varandra....
Snälla pappa hade ju redan skvallrat om nyheten, men jag ville ju höra det från lillstrumpa!!! Hon ville inte riktigt erkänna det först, men så var det... Känns toppen!! Hoppas det blir det bästa för dig, gumman! Tror det i alla fall...
"Snart" kommer Du ner, till östergötland... hihi!!! Du får jättegärna komma när Du vill :)
Bror har pluggat där också, jag måste nog hitta på en nödlösning!! En kurs i alla fall! Marielle, får jag hänga på??

Nu har jag suttit här & ugglat för mycket igen! Men tack vare det har jag uppdaterat min FotoSida! Åh upptäckte till min glädje så har någon valt ut Min bild till sin favorit, en bild av 47 st konkurenter! Det blev jag sååå stolt över!! Nu kan jag somna (inte än) men ett lyckligt leende på mina läppar!

image249 "kärleksbild"




puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback