Ny start!

Vad har jag gjort en dag som denna? Min tredje lediga dag...
Ätit en nyttig frukost, kan jag inbilla mig....
dagens stolthet var att plockat & rensat i garderoben, Röda korset blir nog glada...
jag har färgat svarta kläder svartare & det blev bra.... tror & hoppas jag!
Lämnat mina jeans för uppläggning & träffat Sara!
Vi tog en varsin smoothie & jag tog en fulllkornsmacka, sedan gick vi en promenad.... i regnet!!
vi träffade några som hade en otursdag!! Inga detajer....
Promenaden var dagens andra stolthet & den tredje stoltheten blev en nyttig middag!!
Dagens sista stolthet kommer bli en good natts sömn!

Sofie, nu tycker jag inte du ska vara orolig! Jag blir ingen mode bloggare! Även om ordet garderob råkande hamna i dagens blogg...
Men där emot vill jag se dig blogga... snälla!
Är jätteglad att du blivit medlem i fotosidan!! Kul att ha flera vänner där, speciellt en inspirations källa som du...

I Söndags bestämde jag mig... en friskare & piggare Susanne!!
Tänkte få till en NY blogg, om min vikt & hälsa.... någon som vill vara med!?


puss & kram

Kommentarer
Postat av: Shirl

bara lämnar ett spår efter besöket ^^

Postat av: Shirl

hehe jaså . . allt väl ?

2007-07-05 @ 10:48:06
URL: http://shirl.blogg.se
Postat av: Sofie

Ledsen vännen... nån blogg får du inte mig till... jag har inget kul att skriva om... Mina dag ryms på en mening: sitter hemma själv och väntar på älsklingen, älskling kommer hem... och vi hittar på nåt... alternativt jobber häcken av mig på äckel- coop--- såsom hela denna helgen... Vem skulle vilja läsa den bloggen?! Kram!

2007-07-06 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback