ny blogg, nytt liv

känner mig såå glad! en vecka senare tog jag mitt mod till fånga! En aning läskigt att skriva en blogg om vikten. mål, hälsa... jag blir ju bevakad! Vilket kan vara mycket effekttivt!

Vi provade en ny  maträtt på fredags kvällen! En fullkorns lasagne med rotfrukter, linser & köttfärs! Till det en stor grönsallad...
Sedan såg vi film, Déjà vu som jag höll mig vaken till men som vi sågade idén!! Inget stämmde ju.. eller? Den får ju ingen 10 poängare direkt!
Under lördagen städade jag & sedan gick vi på stan en stund! Fredrik fikade & jag hmm tittade på!
Vi hade kvällen att längta till- vi skulle hem till Sara!

Om kvällen hos Sara tar jag sedan!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej vännen! Din länk är fel, så du vet det! Du har råkat skriva blueangel.se två gånger efter varandra! Kul vi hade igår, jag har lagt upp lite bilder nu! Är såå trött, gick upp för en timme sen! Puss Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback