MITT HELGMYS:

image229fredagen tar jag nog inte i repris då blir ni nog mer eller mindre galna på mig!

På lördagen blev det dags för oss att gå hem till Sara för myskväll! Det var ju helgens händelse!
Tillsammans myste vi med tacobuffé! Det var underbart gott med alla självklara tillbehör... mumma!
Vi blandade rosa & blå drinkar- hmmm underbart gott!! Tack Sara för den sociala idéen! Love u!

Lite senasre kom Jacobi (vän till fredrik), Gia & Martin så spalade vi sällskapsspel! Vilken var mindre lyckat!
Kanske liiite för allvarlig... ja´ tar spelet på djupaste allvar! Det var ju roligt "Rappa Kalja", men det spelades ganska allvarligt... Kände mig inte helt smart!!! Förstår inte varför jag känner så inför att spela spel- förlåt!!! Men jag gav en lite varning... 




    

Klockan blev massor, vilket jag inte helt förstod... så jag & jacob gjorde efterrätt! Glass, Jordgubbar, maränger & chokladsås! När det blev dags att gå, stannade vi lite till... När gick vi hem!
Det regnade när vi gick hem under paraplyet, ganska mysigt faktsikt!

Söndagen blev en trött dag! Fredriks föräldrar kom & tillsammans gjorde vi lunch!
Vi åt en jättegod hemma potatissallad med rostbiff!
image238
Vi fick ännu mera besök på eftermiddagen, Fredriks farbror bland andra...
Så Fredrik gjorde en päronpaj som jag & sonja assisterade till!
Jag åt ingen paj utan tog päron med vaniljyoghurt & mandel!

Biltripp till husbygget som Fredrik gör åt PEAB! Det såg bra ut, men skulle nog inte vilja bo en den typen hus!
Efter det tog vi en guidad tur till Ekängen, till mitt jobb!
Efter allt åkande & gästerna åkt somnade jag sött hemma i sängen!!
När jag sovit blev det veckans synd: pssst.. pizza!!!

Drömmde om mina vänner nu på morgonen! Tvillingarna! Förstog inte varför men sedan kom jag på: De fyller 25 år idag!!! fast det var inte alls det mina drömmar handlade om....
Min vän ida har varit på bröllop i helgen, är såå nyfiken på hennes bilder!
Sedan saknar jag en msn vän, tror hon är på BB & får pojke! Tänker på dig, Maria!!

puss & kram







Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken god mat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback