Me, Myself & I

10 favoriter:
Färg:
Turkos & brun
Mat: sallader, pasta & kycklig
Årstid: Sommaren
Bok: Martina Haags är trevlig läsning
Sport: hmm innebandy
Veckodag: Lördag
Band/artist: robbie W, kom på just han...
Glasssmak: Vanlij, jordbubb & bär
Film: Crazy/Beautiful, dansfilmer...
Tid på dygnet: Kväll,  all tid för mys...

9 för tillfället:
Tid:
14,30
Smak: chokad
Humör: Glad
Bakgrund: sovrummet
Kläder: svarta byxor + brun topp
Omgivning:  Ensam
Irritationsobjekt: pappersarbete
Tänker på: min karl som jobbar
Pratar med:  absolut ingen

8 första:
Husdjur:
katten Missan
Bästa vän:  Sofie Ström?
Piercing: i öronen
Screen name: vaddå?
Musik: NKOB, några minnen...
Bil: inget körkort, ingen bil
Hångel: hemligt
Förälskelse: min första kärlek, ingen namn nämda

7 senaste:
Mat:
wokad biff med basilika
Dryck: vatten
Biltur: tillsammans med fredrik till/från Kikkobar
TV-program: Beverlyhills
Spelad låt: cascada- one more night
Kyss: godnattkyss i går
Cigarett: ett cigarrbloss nyår -o4 första & sista gången

6 har du någonsin:
Brutit mot lagen
: Nope, jo lite som cyklist :)
Blivit arresterad: Nej!
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: setts i nyheter
Dejtat någon av dina bästa vänner: varit kär...
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 nej tack:
Mat:
Just nu, allt onyttigt
Musik: klassisk, dansband...
Dryck: Öl.
Kläder: Allt för stora kläder.
Personlighetsdrag: egoistiska människor

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
åt middag med fredrik, tittade på cis & somnade sött
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn & kollar på film.
Du kan höra just nu: musik
Du inte kan leva utan: Kärleken, min familj och mina vänner.

3 personer:
Du inte gillar:
  inte gillar- de som sårar
Du tycker om: nära & kära
Du kan berätta allt för: de flesta av mina vänner

2 val:
Kaffe eller te:
Te.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan:
att människor omkring mig får vara lyckliga


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du hittade min blogg. Den har lite semester nu över sommaren men jag planerar att komma igång igen till hösten. men vem vet, i det här trista vädret kanske jag kommer igång mycket tidigare. Hoppas du inte har det lika blött som jag. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback