Heldag i stan!!

Igår var jag nere på stan till kl. 11 & kom hem efter 18! Hade ingen aning om att alla dessa timmar hade runnit i väg!
Jag handlade lite bra-att-ha, baslinne, bh & 3 väldigt vikltiga skor!!! Nej jag har inte blivit rik!
Innan vi gick hem bjud jag gubben min på thaimat & sedan gick vi till affären för att köpa det vi tänkt äta till middag (innan vi ramlade in på thai resturangen)! Så i kväll blir det grillar kebabspett med sallad!

Ska till frisören idag, snart!! Då ska jag säga: "Hej, kan du rädda mitt hår?"

NU ska jag göra mig klar! har inte allt för mycket tid att sitta här! Dumt att logga in över huvudetaget...
Men längtade efter att skriva några ord!!

saknar mina söta vänner!!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mkt för din kommentar :)
Hur gick det hos frisören idag då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback