Frisyr nyhet

Förra året slutade jag färga, slina & tona håret av nyfikenhet hur man ser ut i den naturliga! Jag gillade mitt hår vissa dagar, men vissa inte! 
Igår blev det dags för lite förnyelse, ljusa slingor!! Sara blev min toppen frisör som hjälpte mig med mitt nygamla jag!! Jag var helnöjd när jag gick där ifrån!! Jag skuttade glatt hem till min älskling!
Men idag är jag missnöjd på produkten, eller mitt omdöme! Blev ändå ganska nöjd när mitt hår lekt
Det blev ju det där lätt orange som det inte fick bli.... kanske ska jjag lägga in en till dos i mitt hår! Vågar jag?

Tack söta Sara för din hjälp! Åh jätteglad att du finns... Puss!

                                 
image239 image238
                                                                     Före                                    Efter




puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vilken aavlåång bild! Tihi... jag trodde att du skulle bli jättejätteblond! Det lät så på Sara! =) Jag ska till frissan på tisdag nästa vecka! Längtar, är så trött på mitt solblekta hår! Nu ska jag bli mörkare hade jag tänkt! Jag har inte sett min naturliga hårfärg på några år nu, kanske borde trolla fram den nån gång, när jag vågar!! Vi hörs då, vännen! Du är finast som du är! kram kram

Postat av: Marianne

Va fin du blev!!

2007-07-13 @ 08:00:51
Postat av: Sara

Tack själv för att du finns :) Puss

2007-07-14 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback