Dektetiv, jag!

Den som söker han finner...

För ett tag sedan gjorde jag en ganska meningslös efterlysning! Sökte vänner i avlånga sverige!!
Men eftersom min blogg inte är såå eftertraktad såå fann jag ingen lycka!
Det var bara att starta letandet själv & lite hjälp har jag fått från en vän!

Hittade min vän Pernilla som nu bor i sundvall!!
I veckan som gått hittade jag min sommarvän från sommarstugan i Nordingrå, Mickan!
Hon bor också numera i sundsvall! Goooglade hennes namn & vipps såå fanns hon! Ska försöka få iväg ett mail framöver....

Igår fick jag tag i nummret till en tjej jag kände 10-13 år sedan... Att jag inte hittat henne innan berodde på att hon flyttat!  Skickade ett sms. fick svar... men vad som hände sedan vet jag inte!

Även om det tar tid, är det roligt att kunna hitta folk, speciellt när de har alldeles egna hemsidor!
Så mitt letade fortsätter!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Haha, kommer du ihåg kvinnan som hette likadant som din kompis, men att hon var född 32??? LOl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback