Underbart!!

Livet känns lite jobbigt just nu! Men (det finns ofta ett men...) Jag ska gå på arbetsintervju!! Bra va?
Dfet känns toppen... Nu är jag riktigt glad!

Jag är glad att jag har min fina kärlek vid min sida jämt, Älskar!
Vill tacka mina vänner att de finns, jag skulle aldrig öveleva annars!

Kändis veckan på TV:
Här om dagen var vår partypolare Johan på tv med sin familj!
"det var ju likt Johan"
"Det låter som Johan"
"Det måste vara Johan!"
Åh det var Johan även om Fredrik inte riktigt höll med mig till en början!

I kväll blir det bingolotto soffan för vännen Kickan från Sollefteå! Det känns riktigt, riktigt häftigt!!
Lyckokram til henne!! 
Världen är bara så pytte pytte liten...




 

puss & kram




Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken fin sida!! Fast du, jag tycker världen är för stor, eller i alla fall Sverige för långt!!!
Stor kram min vän!!!

Postat av: Marianne

Vilken fin sida!! Du, jag tycker världen är för stor, i alla fall så är Sverige för långt!
Puss å kram min vän!

2007-01-16 @ 08:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback