Ny vecka

En vecka som innehåller Alla hjärtans dag!
Jag planerar lite smått inför dagen, minns vår första alla hjärtans dag!! En god dottande kille hämtar mig på jobbet men en ros! Vi äter god mat i min lägenhet & äter choklad & geléhjärtan....
Detta blir vår andra alla hjärtans dag!!!

Jag har gjort lite uppdatering i "allt om festen..." Jag ber om ursäkt :)
Tack Gia för din uppmärksamhet!

På fredagen hade jag fixat Walk the line, den var helt okej! Med vackra Winterspoon!
Helgen var vi tillsammans i Nyköping! På lördagen kollade jag carmen & hennes mamma på Melodifestivalen! Rätt låt vann, jag gillade "fröken" även om den kanske inte var en låt som ska reprensentera sverige! Jag gillade den alla gånger, 3- 4 gångerna... Nästa vecka är det ö-vik!! det känns lite som hemma...
Det var i alla fall god mat på FIK@ & lugn stämmning!
Jag gick vidare till Fredik & Piper på Oleary´s! Efter att ha undansluppigt vaktens försök... "du var fin i alla fall"
Vi (harkel) dansande halva natten! Jag hade kul på dansgolvet!

Dagen efter fikade vi på Mekka! Med typ samma folk...

Nu har jag sett pingvinresan! tillsammans med fredrik & Svärfar!
 Vilken vacker & fin film... gillade den massor! Det måste ses av allla!

Nu är det jobb dax... vi ses!!




                                                        puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback