Nu är helgen här

Veckan har gått!!
Alla hjärtansdag vart helt okej! (somnade lite bara)
Jag var på stan & fixade kort till Fredrik + annan shopping bla. kärlekschekar!
Sedan tog jag bussen till affären & köpte det sista till kvällen!!
Hemma så fanns det Allahjärtansdag post från min sötaste lapplandstjej...

Potatis gratäng, vinmarinerad fläskfilé & en stor sallad
Efterrätt: Kladdkaka med hallonsås

av älskling fick jag ett sött kort!
Vi "såg" filmen vanityfair!

På tordagen hade vi ett utvecklade personalmöte med lekar & värderingsövningar... Roligt åh så intressant!

Igår beställde jag en klipptid åt Fredrik! Han blevg så fin, stolt flickvän kunde inte sluta titta på kärleken!!
En jätte fin frisyr!
 Vi åh handlade födelsedagspresent! Vi ska på kalas i Nyköping i dag!!

Jag vill så gärna träffa någon...

NU ska jag gå & göra mig klar för dagens utflykt

Trevlig Helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback