Jag Vill...

... kunna skriva precis om vad som helst, det som berör mig, det som finns i min vardag! Men jag kan inte...

Läst lite de här dagarna! IkeaFamilyLive som inredning & jag har också tänkt att blogga om mitt hem! Känner att mitt hem är inte helt redo att bli bloggad om... lite blygt just nu! Innan jag lyckas blogga har väl alla (nästan) hunnit se mitt hem- vårt hem!
Det intressanta i denna otroligt stora blogg värld är att utan IkeaFamilyLive- tidningen hade jag redan besökt de här trevliga bloggarna på min egna upptäktsfärd!

http://astridsmamma.blogsome.com/ härliga bider, recept & hög myzfaktor
http://oklarheter.blogspot.com/ uunderbara bilder 
http://saravillfara.blogg.se/index.html inbjudande
http://flitigamyran.blogg.se/

Alla dessa hade jag bland mina favoriter!!
Hade inte så mycket mer att tilllägga om Ikeas tidning!

Läste Amelia som jag så snällt premenarar på
~ De skrev om Greýs Anatomy & äntligen kom stavningen på hur det uttalas (för sent) när jag äntligen lyckats lära mig säga rätt! Min älsklig har bra tålamod...
(Grejs änätåmi)
Meredith Grey- Åh gillar henne, det gör väl alla! Gillar hennes röst & fina naturliga look!
Blev så paff att Izzie har en dotter...
Lilla jag har visst missat några program, det måste vara mycket få!
Sjukhus gänget är helt underbart!
"En blandning av Cityakuten & sex in the city" - Ellen Pompeos egna ord (har jag hört)

~ Sveriges Coolaste Bebis: Etty gäng söta små männiksor, helt underbart!
Sigge som blev vinnare, vilken charmig krabat, lilla ängeln var så himla fin!

~ Frisyrrepotaget. Ibland är jag sugen på att klippa kort, för min egna förändringsskull!!
 Men vågar inte- ska inte! Jag har försökt, jag lovar! Fredrik vill nog se mig i kortare, han har sett mig i lite kort som var min gräns! Men det var inte godkänt!
 Åh lugg tycker jag är så fint, men nu är det färdigt med det också! Hade lugg fram till i höstas...

                                                       
                                                      Foto: Sofie A. i Vigelendsparken, Oslo -o2

~ Kan du vara långsam? Nää absolute inte, jag kan inte slappna av! Nu sitter jag här ganska avslappnad, men har ju massa att ta hand om!
Jag är faktiskt sjuk! Då ska man hmm.. sitta vid datorn!
~ SLOW-a ner dina tankar, hmm jo det skulle ju behövas! Jag har inte ens barn, jag har inte fulltidstjänst...
men jag är den bästa på att skjuta på en heldel...

Min stjärna:
Stenbocken
Du är en vinnare
Ditt jag påverkas nu av viljestarka Mars & sensuella Venus-
energier som gör att du utstrålar styrka, glädje och självförtroende.
Karriärsmässigt ser ditt liv ut som en blank, välputsad bana. Det är bara
att köra och det kommer att gå strålande för dig. 
Vänligt inställda chefer/affärskontakter kommer att
vara ovanligt tillmötesgående. Intressant nog beror det
 inte på att du genomfört så stora förändringar
 i ditt sätt att vara, snarare handlar det om en förändring i din attityd
 
Detta var svårttolkat i detta Amelia nummer! Det tål att tänkas på!

Bok-rea tidningar: Små gula citroner- Kajsa Ingemarsson
                                 Den Svenska Sångboken
                                 Barnkammarböckerna, vill ha alla
                                Digitalfoto
Sen är det ju givetvis böcker man kanske i första hand ska låna på bibblan & mörjligtvis titta i lite först!

London var det ja, man ska ju börja planera inför resan!! Jag vill så mycket, bland annnat gå till inspelningsplatser av filmer som Nottinghill, Slinding dorrs, stolthet & fördom...
Till mina planer köpte jag ett magasin när jag handlade smått & gått i vår lilla affär!

Londontidning

Den svenska guiden till LONDON & storbritannien

Vi måste ju få lite inspiration! Jag är lite besviken på de London böcker jag lånade i nyköping innan vi flyttade hit till Linköping! De gav mig inte ens lusten att åka! Men bibblan här kanske blir bättre Lycka!

Idag skrev jag med Temat:
"ett försök till att göra min blogg till något intressantare för mina läsare"

Lyckas jag?

Nja nu är det dags att fixa lite i hemmet, kanske lite mat! Jag tog mig ju ändå modet till fånga & gick till mataffären!

Ha en underbar helg! 



                                                   puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback