Utmaning

Då var det dags för en ny utmaning från vännen Gia 
Det går ut på att skriva vad man gjort & upplevt  de åren som slutade med 2 & 7 !

1982: i början av året kom lillan kom till jorden! Född på Sollefteå BB, 8 januari!

1987: Fem år! Gick på dagis, busade med storebror & vovven! Det är bara vad jag tror... Gick på filadelfia, sjöng & bakade!
Hade min första kärlek, olyckligt i min vän! Han var min skyddsängel!

1992: 10 år har gått! året innan hade jag fått en lilla syster... min bror var 17 år!
Jag gick i klass 5, man frågade chans (mer eller mindra frivilligt) på killar i klassen. Krukset var väl att alla tjejer var lite små kär i samma killar! Skolan gick si så där... Det finns stunder som inte är värda att minnas! Jag umgicks med alla möjliga, inte samma som idag! Men väldigt bra gäng!

1997: 15 år! Vi började 8:an på ny skola.... Det var bästa klassen, bästa skolan... Vi blev de eleverna älsta på skolan, jag var den älsta tjejen! Det kan man inte tro...
Kär i Frank, ganska mycket äldre kille, men såå underbar! Saknar vår tid som vännner...

2002: 20 år, singel, shopping på systemet & den fantastiska våren som avslutades med studenten!! Vill uppleva den veckan igen, den glädjen, lyckan & frihet!!
Det underbara fortsatte när jag bestämde mig för att åka till Norge igen! Jag tog mitt pick & pack för lämna Sverige för ett nytt år i Oslo!  Där mötte för första gången jag mina söta vänner som kommer att finnas i mitt hjärta för alltid! Det blev ,ånga upplevelser på ett år!!!! Underbara tid!

2007: Mitt år som 25 åring! Det har börjat fint... Det går ju att se från olika vinklar!
Men jag ska ju se från det positiva & underbara! Jag började årets första månad med födelsedag, det blev kakkalas med Fredriks familj & vänner.  Vi hade vår första fest i lägenheten, temat Glitter & glamor, vår första men absolut inte sista fest i detta lilla hem! Vi har varit i London precis, vår första riktiga  resa tillsammans!
Våren är här!  Vår framtidsplan är att bli klar med hemmet & bara njuta! Det väntas en 25+ 25 årsfest, en 30 årsfest & en inplanerad resa till skåne med mina fina vänner!

Det var roligt att skriva om dessa år! Speciellt att det började med mitt födelseår! Det finns ju massa år andra man vill skriva om! Men jag tyckte det var ganska bra år att skriva om ändå!

NU utmanar jag för första gången mina vänner Ida, Dorro, Lillasyster & Kristina även Tess bara för att få henne att börja skriva blogg om sitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback