Syskonkärlek...

135128-140

det är synd att vi som syskon inte ses oftare!
Förra sommaren var vi tillsammans i norrländska Vännäs, syster konfirmerades & vi fick chans att uppleva det tillsammans! Hon var så vacker i sin klänning & det var en helt underbar upplevelse!
Sist vi sågs alla 3 var på morfars begravning, det var myisgt att ses! För vem vet när det blir nästa gång!
Men anledningen att jag skriver är att syster kommer.... lilla sötis!! Hon ska göra studiebesök på gymnasieskolan i Vadstena! Vi får ha pyamasparty...

Modo vann... Whiiiii!!! Det är ju inte riktigt min grej att skriva om hockey, men jag blev ju ganska glad...
I morgon ska Älskling ta på sig hjälm & skidskor på cloetta center... det kan ju man inte missa!

NU är lilla jag väldigt trött, sova sött



 
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback