Godis i...

... massor! Farligt, men så gott!



Vi mumade godis hela kvällen tills Fredriks somnade i soffan! Jag höll mig vaken en stnd till, hemligheten var tupplur på eftemiddagen!!
Vi har haft besök i dag, avloppsrensare! Rörmokaren kunde inte fixa själv så han fick ringa efter hjälp!! Vi fick också hjälpa till... lite! 
Dagen har varit i städningens tecken, jag har tvättat fönser & torkat damm, fredrik har diskat undan all disk! Det var verkligen ett berg efter som avloppet inte fungerat tipp topp!! 
Jag känner mig stolt vad man gjort i dag! Resterade helg ska jag vara barnvakt några timmar varje dag! Men hoppas på att hinna med mera städning....
 Om några timmar är det Hockey- Hejja MoDo!!!!!

Nu ska vi åka en sväng till Tornby!


puss & kram



 




 


Kommentarer
Postat av: Sessan

Det var jätteskönt att få vara hemma. Behövdes verkligen! Igår raggade jag sömmerska hela dagen, plus jakt efter tyll. Men nu är det äntigen fixat och min klänning är jätteläcker! Du ska få se =) Visst var bilden på oss great? Haha ^^ Nu ska jag kolla till maten lite. Puss Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback