Barndomen + Nostalgi

                                              Liten jag

         
                                                            susanne, bebis

                                                                          Susanne, 1982

                                                            Fina småbarns bilder
                                                                 Jag älskar denna skogsbild

                                 Färg och sepia
                                                        ...i StoreBrors säng!  


Namn:
Susanne
Född: Sollefteå BB, januari 1982 
Stjärntecken: Stenbock
Uppvuxen i Överlännäs, utanför sollefteå
Familj: Mamma, Pappa, storebror   & lillasyster, pappas fru Rhonda & Robyne min "syster" 
MIna fd. Husdjur: Katter, hundar, Nymfparakiter, Undelater, kanin, Marsvin, Gerbiler (ökenråttor)
Numera bara dammråttor
Familj bor i: Överallt i sverige + pappa med Rhonda i England
Lever i Linköping, som sambo
Haft levt livet; på landet i Undrom/Överlännäs, i Oslo, Sollefteå, Snaröya, Norge, Bollstabruk (3 mån.), sollefteå, Oxelösund 1 månad, Nyköping och nu Linköping.   
Barndoms Hobby:
Samla på stenar, suddgummin, tvålar, rida, måla, rita, leka med mina djur, cykla...
Sommarställe: HögaKusten

Nostalgi: 80- 90 Tal + mina egna minnen
Godis/ Glass: Hockeypuck/ pulver, lördagsgodis, Lakritspuck, Calippo, 88, Tablettaskar- smufarna
Leksaker: Barbi, bilar, Troll, UNO, Diamanten, Mt littleponny; twist (det man hoppade med) HubbaBugga,
Tv: Björnesmagazin, Bumbibjörnarna, sommartv, Dr snuggels, Lill-strumpa och systeryster, ALF, varuhuset
Böcker/tidningar: MIn Häst, AstridLindgren, Pollybokklubben, tvillingarna, Kitty, FRIDA, Mitt livs novell,
Musik: BryanÁdams, KramRock, AbsoluteDance, Roxette, Carola, NKOTB, Europe- The final countdown



Meningen med livet är de fina minnena! -Marianne W.

Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns- Potr Andrejevitz Pavtenko
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback