nyheter hemifrån

"Marko ?Markoolio? Lehtosalo var och festade på juldagen i Sollefteå."
fast i radio sa de Bowlinghallen i kramfors... det var tydligen HäntExtras ord!
Stackarn, det gör ont i mig när jag tänker på hans fossing....
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,962424,00.html
Inte minns jag att vi har såå höga stolar på bowlinghallen....?

annars finns det inga nyheter... försökte ringa min enda Sollefteåvän (som bor kvar), men inget svar! Tänkte att jag skulle få lite lägesrapport om livet i "hembyn"....

I går var jag på promenad, hälsade på hos misse, åkle till Tornby & hittade mina vinterskor
Vi handlade på systemet & på eftermiddag gick jag lite själv på stan! Hemma igen gjorde jag sallad & vi drack gott till! På kvällen somnade jag till film & var tjurig....
Har haft mardrömmar i några nätter, inte för att jag kan skylla på de, men skulle gärna vilja ha en anledning....

Längtar till lite snö & vinter! Allt känns på låtsas!
Har julen verkligen varit? Är det nyår i morgon??
Snö ska jag ha till min födelsedag, annars flyttar jag till nya zeeland eller till någon annan underbar plats....
Får man inte snö hemma i sverige,  kan man ju lika gärna leva i ett varmt land såå man kan se ut som en pepparkaka året runt...

Nyköping 06
se så vackert!!!  nyköping Jan -o6

Första snön 
Första snön, Linköping 1 nov. -06

Tänkte att jag skulle ta en skönpromenad - min 3:e denna veckan! I
nnan min älskling vaknar!
Jag tänkte att vi skulle äta en god frukost tillsammans...
Jag tror jag verkligen behöver de där promenaderna för att må bättre! Jag vill verkligen finna ro i mig själv under 2007! För det har jag väl aldrig haft, sedan 1982....

Jag tonade håret för några veckor sedan! Resultrat, Hmmm...
Tänk om jag vågat färga i stället??
Hår Mörkare hår
Före                                                       Efter


Nää nu ska jag ut på min efterlängtade promenad... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback