Nyårslöften 2oo7

                ♥
- jag ska leva i nuet -
precis just nu

Ta hand om mig själv, själen & kroppen
Ta hand om kärleken
Ta vara på tiden som är nu
Ta vara på vänskapen & familjen, skicka en hälsning, ett sms, ringa, besöka....
Visa vad männskor betyder för mig
Läsa om hälsa & använda sig av det.... ??
Träna & äta nyttigare (funkar i perioder)
Promenera flera dagar i veckan
Ta hand om mitt & Fredriks gemensamma hem
Kämpa ännu mer med godis ätandet
Kontrollera min ibland teskiga humör
Se mer "måste se" filmer
Se mer Sverige
Vända saker till det vackra & positiva....
Spara pengar

Jag vill... få ordning på fotoalbumerna, vinna massa med pengar, ge till välgörenhet, finna min själv /mitt jag)



älskling & jag

Nyårsafton o5/o6
Nyköping

Årets Nyårsafton blir hos kära vännerna i deras nya radhus!!
Det är ett toppen gäng jag & min Fredrik ska njuta i timmar med.... Det ska bli så mysigt!!
Jag ska avsluta & påbörja det nya året med några av vänner jag älskar av hela mitt hjärta....

Ett nytt år väntar oss, med nya fina händelser, nöjen & en tid att se framemot!! 
Jag önskar er ett alldeles alldelses underbart avslut på 2oo6 & en ny fin start på det nya året 2oo7

Lycka till!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback