julafton (tydligen)

Jag måste sova en tur för att det ska kännas på riktigt!!

Vi har handlat det sista julklapparna & inrednings sakerna!! Några är hemliga för även för fredrik!!
Sedan har jag haft paket inslagning, vinden besök (jag är en riktig stammis), städning, på börjat dukning & klätt granen. det finns en del kvar att göra...
så I morgon blir en stressig förmiddag, men en skön & avslappnad eftermiddag med familj från nyköping  hoppas vi på!!
Jul hos oss- häftogt!!

Det har varit stressiga dagar & det kommer inte vara många lugna stunder framåt heller.... men vi ska ha en riktigt fin jul, med bra sällskap & god mat!

Kattvakts livet
Dag 1 med Missen!
Började min dag med cykeltur till Gia & Martins krypin 
Misse  hälsade mig välkommen & verkade inte ett dugg upprörd över att det varken var husse eller matte!!
det blev lite lektime & av chekning vid matskålarna & dasset.
Vi kelades lite mer, inte lika positiv denna gång... :) Tjejen som vet vad hon vill....
tillsammans är vi på golvet då hon plötsligt rusar med ett skutt över mig till ytterdörren! Sitter super elegant  & väntar.... ingen matte, ingen husse.....??? Mig reagerar hon inte på alls!!
vinkade hejdå, men inget tillbaka, inte ens en blick... suck!!

Imorgon ska vi fira mini jul ihop...

Nu ska jag ta mig till sängen, måste sova!! Jag står ju inte ut...
 
God natt
ZZzzZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback