mitt 2oo8

Januari
Året började med väldigt goa vänner hemma hos mig & Fredrik!
Min 27 årsdag  firades med vänner & släkt, b la. stockholm
Syster flyttar till Stockholm för att gå gymnasiet
Avskedsresa till Fagersta, en underbar helg tillsammans med Sofie & Alex. med grillning & sjöpromenad, spel & mysiga stunder! Innan de flyttar utomlands
Min mormor får vila i frid



Februari
Vännerna flyttar till Australien för 10 månader
Alla hjärtans dag firas hemma med middag

Mars
Har en toppen helg med min ida, schlager & utgång
Ser VM i skridsko & har Göteborgsweekend
Meryms inflyttningsfest i hennes fina etta



April
Åh underbra vår, välkommen
50-60talsfest på jobbet

Maj
Blir singel, börjar söka mig till nytt hem
Göteborgsweekend med hotell, Liseberg & grillfest med Elenor & Wiggo
Har en tjejmiddag för tre med godmat, förfest & utgång! Sista roliga kvällen i fina lägenheten!

Roligaste studiedagen någonsin, så klockren
Min vän får bebis, Alfred kommer till jorden
Admira får också en liten tjej!

Juni
Träffar Ann för första gången, vi har jättetrevligt på ett café
Kolmårdens djurpark
Har en tjejmiddag för tre med godmat, förfest & utgång! Sista roliga kvällen i fina lägenheten!
Firar Midsommar i Nyköping
Flyttar nästan alla mina saker
Är barnvakt i 14 dagar


Juli
Flyttar in på riktigt i min nya lägenhet
Känns ensamt... vad har man gett sig in i egentligen!
Fredrik har varit en ängel, tack för allt!
Karlstad weekend med Ida, Sara & hennes gäng



Åker upp till Norrland för att stanna där i några dagar. Pappa är hemma från England. Det blir att umgås med vänner & familj! Skönt att komma bort!

Ida & Oskar förlovar sig- Lycka!!
Matilda & Alex förlovar sig även dom!
Stort grattis

Augusti
Får nytt jobb, har två jobb för en stund!
Lycklig!!
Slutar på Ekorren efter 1,5 år, det kändes tungt! Fick en gåva....
Börjar på ett nyöppnat ställe & får vara med från start!! Underbara chans!!

Fest hos Ida & Oskar, får se ringarna & vi skålar! Mest är det en inflyttningsfest, men vi gjorde den till förlovningsfest!
Ida frågar mig, Emelie & Maria om vi vill vara hennes tärnor, tår i ögat!



Köper min Nikon D60

September

Köper träningskort, fast börjar inte riktigt träna aktivt!! hihi
Renoverar & fixar i lägenheten, men blir inte riktigt nöjd! "När det är städat är det riktigt mysigt"
Målarfest med vännerna

Min faster Marianne går bort i cancer, vi ses i nangijala!
Åker hem till norrland för att ta avsked, jag kan inte förstå vill inte förstå!
Har en väldigt fin vistelse i underbara Höga Kusten! Bilderna måste ses!



Jag & Tess börjar ses som vänner igen

Marielle 17 år! Lilla lilla syster, vad tiden går!

Oktober
Pappa 58 år
Temafest hos Gia & Martin Pretty In Pink
Ida kommer för att testa lite bröllopsklänningar, planeringen är igång! jag provar en mycket liten tärnklänning...
Årets maskerad, lyckat!!

November
Denna månad händer det ganska mycket, uteliv & mycket socialt!
Farmor 90 år
Jobbet går så bra nu, trivs

December
Underbara julmånad!
Fick drömjulklappen
Jag får min livs första fasta tjänst som barnskötare, denna termin har varit intressant! Är så lycklig över fast jobb!
Går på Peter Jöback julkonsert

Firar julen i Seven Oaks, England hos pappa med familj

Sofie & Alex. kommer tillbaka till Sverige! Välkommen hem tjejer!

Avslutar året 2oo8, med två av mina bästa, bästa vänner!
Min nyårskväll blev en underbar kväll!

Mitt 2008 har varit ett fint år, men det kunde varit mer annorlunda! Hoppas fortfarande på det bästa året, åh jag tror det kan vara detta vi påbörjat så fint! Tack alla underbara för att ni är en del av mitt liv! Älskar er, varma lyckönskningar inför det nya året!

Gott nytt 2oo9!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är glad att jag fått vara en så stor del av ditt 2008!!

Hoppas på det bästa för dig inför 2009! :) Puss!!

Postat av: Sofie

Gott Nytt 2009, Sussy! Tack för att jag fick vara med i din "krönika" fast vi knappt träffats under 2008... men visst blir det mer under 2009?! Det hoppas iallfall jag på!! Vi ses snart! KRAM

2009-01-02 @ 09:56:55
Postat av: Sessan is bride to be

Ups and downs för 2008, men önskar dig ett underbart 2009! asså, jag går på moln just nu =)

2009-01-02 @ 17:17:02
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback