Fest i Ida & Oskars lya

På lördagen tog jag äntligen tåget ner till Hässleholm, Ida mötte upp mig & vi stannade till på torget för att lyssna på unga sångfåglar! Efter det gick vi vidare till Idas fina lägenhet som hon knappt flyttade in i...
Den nya gemensamma lägenheten var så himla fin, som jag förväntat mig! Det blev ett glas vin att smutta på, sedan började Ida med matlagning & vi snackade lite strunt i köket!
Efter middagen gjorde vi oss snygga & runt 6-tiden började folket kliva innanför dörren! Kvällen blev väldigt lyckad, trevliga människor & trevlig underhållning! Vi körde Guitar Hero & Sing star, skrattade & var härligt sociala!

För att fira Idas & Oskars förlovning skålade vi alla glatt!

Vi gick vidare på stan, där blev det tjurridning för vissa, sockervadd & cider i tält!
Kvällen slutade med efterfest hos I & O, men en trött Susanne somnade i soffan!

Under kvällen fick jag också en lycklig chock!! Skriver om den om en annan gång!






Kommentarer
Postat av: Ida

Åh... så kul vi hade!!

Och jag är så glad att du kom!! Superglad :)

Hoppas på snart igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback