Mitt helgmys

I fredags var jag hemma hos Maria & blev bjuden på väldigt god fiskrätt!! När barnen somnat såg vi film.
Sedan kom lördagen, åh det blev äventyr med Maria, hennes söner & Stefan. Vi hade helt sannslöst roligt, jag kände inte igen mig själv! Maria är helt säker på att det var mitt riktiga jag! Själv hoppas jag inte det :)




Lilla Benjamin, Jonathan & Lukas

Lördagen blev toppen, och på söndagen fortsatte vi umgänget!
Grillning i trädgårsföreningen!
Denna vårhelg var väldigt lyckad! Höll mig alldeles för lite hemma dock....
Godnatt


Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

tack för en underbar helg gumman! jag ahde verkligen superkul!

den nya Susanne får gärna komma fram oftare med :D fast jag älskar min gamla susanne med ;)

kramis!

Postat av: Sofie

Hur är den nya Susanne? Jag vill också se!!! :D

2009-04-28 @ 10:40:33
Postat av: pojkmaffia

föresten vad fin bilden blev på benjamin när han håller blommorna (handbilden)

2009-04-28 @ 19:45:15
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Ida

Den där nya Suss.... har man träffat henne nån gång!?

Eller var det bara Maria som äntligen fick se den Suss vi alltid sett?

Håller med om att handbilden är jättefin!!

2009-04-28 @ 22:28:30
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback