Badrum & kollagefunderingar

Varje år kring jul så skriver jag & gör kollage av önskelistan inför julen plus kommande födelsedag. Det är rätt så roligt att pyssla med. Nu går jag i andra tankar, inredning. Har funderat på lila/rosa/brunt i hallen. Sovrum i turkost eller brunt. Vardagsrum mycket vitt & naturligt. Badkar ska jag få i nya lägenheten. Just till badrummet, dit har jag tänkt massa, men inga anteckningar. Får leka lite med block & penna i morgon.
 
Mitt badrum just nu är så omysig med en fallfärdig duschkabin.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Man kan få en helt annan stämning i badrummet bara genom att matcha en badrumsmatta, tvålkopp och handdukar i samma färg :) Du kan också lägga in snygga hyllor i trä som står på golvet med plats för allt du behöver i duschen. Hoppas badrummet blev bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback