mysiga stunder

Helgen hos mina fina kompisar var toppen. En väldigt bra helg.

Först gick Ida & jag
i spåret, i några kilometer. En trevlig runda med livet prat. De bästa med att motionera med en vän. Vi provade att träna i stationer i ett utegym. Där brände vi lite till!
Sedan var det matshopping, matlagning, lite filmtitt & dusch.

Middag & en mello-kväll. Ingrid hejjade på Danny. Mina två röster gick till Loreen.
En hälsohelg, fram till barnkalaset! :)
Min toppen helg gjort det svårt att åka hem till vanliga söndagkväll & vardag! Ska blogga lite bättre en annan dag, nu måste jag hitta kudden
Det dags för att sova, ny arbetsdag väntar!

Tack vänner för helgen!
Godnatt till alla!


Kommentarer
Postat av: Becca

svar: jaså! Vad vackert ! :)

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Hoppas du har en bra dag, här är de inge sol idag men lika glad är jag förde. Sol ger mig bara huvudvärk så skönt att slippa nu när den skinit i snart en vecka i sträck.

Vad anser du om fördomar?

Har du några egna fördomar eller haft?

2012-03-15 @ 13:47:49
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback