Trevlig tjejfika

Jag har inte så bra minne, men Ellie & jag lärde känna varandra på internet för några år sedan. Då var det lite tal om träningskompis, gymtips & så. Kontakten har varit lite så & så. Men efter nyår började det bli aktuellt att ses, åh idag blev det äntligen en glamming dejt på Mc Donalds! Ja hade en väldigt fnissig stund, hade jätteroligt!
Jag har en bra känsla med denna nya vänskap! Tror verkligen på detta år, 2o11! Det kommer bli ett toppen år, eller hur? På lördag blir det fest, å redan nu är jag laddad! Helgen efter får jag besök, toppen!

Nu lite plock, sen film

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Va roligt =) Skönt med en skön känsla! Jag tror oxå att 2011 kommer bli great great =)

Postat av: maria

detta år kommer att bli det bästa någonsin!

2011-01-22 @ 20:43:26
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Olafselina

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2012-01-09 @ 07:30:42
URL: http://olafselina.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback