Film: Love happens

Känslig som jag är så älskade jag denna filmen, sådan fin berättelse. Mot slutet började jag känna igen mig i mina egna erfarenheter & tårarna sprutar för att jag känner igen mig i deras känslor. Men trots tårar hade jag ett leende på läpparna. Inte så mycket i kärleken, utan i andra relationer. De fick fram några av mina budskap som jag skulle vilja ge en någon...
Denna film kan jag varmt rekomendera till er mina läsare, den var gullig, romantiskt, känslosam & lite nya tankar kommer upp av den. En film med glimten i ögat. Jag har upptäckt att jag älskar filmen med Jennifer Aniston. Så vacker & härlig!

Ord från
www.lovefilm.se:
Burke Ryan fullkomligt vadar fram i framgång! Han har skrivit en självhjälpsbok om hur man övervinner sorg och nu håller han fullsatta föredrag över hela landet. Men när han möter den spontana floristen Eloise inser han att han själv inte lever upp helt till bokens instruktioner... Plötsligt är den han som behöver hjälp för att hjälpa sig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback