Blivit extra faster...

Vet ni vad?
Jag har blivit faster*

*Pappas, frus son har fått en son. Då blir jag Extra faster, Robyne är den riktiga fastern.
Pappa ringde & berättade den glada nyheten för mig på eftermiddagen.
En gnutta stolt far har blivit farfar & jag är stolt faster, så himla spännande.

Pappa som bara kan bli morfar på "riktigt" är nog glad åt det lilla pyret. Åh Rhonda är överlycklig att ha blivit farmor (nu i skrivandes stund gick det upp för mig, oj)
Rhonda skickade just ett mms på den lilla knodden, söt!
Undra när jag kommer flyga över för att se den lille prinsen?

Paulas ord:
would like to welcome our son, Mckenzie Kyle Klingenberg, to the world! He arrived via c-section this morning weighing a hefty 8lbs12! Father has recovered and both are doing well!


Adrian & Paulas bröllopsbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback